Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

søndag den 25. januar 2009

Skønt med kommentarer....bliv endelig ved med det!

Ihh, opdagede lige at både Karen og Paul har kommenteret på mine blog-indlæg (pinligt at der går så længe inden jeg opdager dem:/), det er super skønt. Jeg er stadig meget grøn i "konkurrence-faget" så jeg ser meget kærkomment på al den hjælp vi kan få. Karen; tusind tak for kommentaren, vi har arbejdet rigtig meget med afstandbelønningen, fordi den fungerer så godt, og hun er langt gladere for sin bold end godbidderne. Hun kommer rigtig godt ud i feltet nu fra en afstand på godt 10 m. og det er super. Hun prøver dog en gang i mellem om den går at stoppe lige inden stregen, men efter at have afbrudt øvelsen med det samme hver gang hun gør det, bliver der færre og færre "tests" fra hendes side. Glæder mig til træning på lørdag, hvor vi forhåbentlig kan vise en bedre fremadsendelse.
Og så en lille hyggelig kommentar fra Paul, hvis blog jo efterhånden er blevet en lille lærebog for mig:) Jeg håber på at kunne komme forbi prøverne den 7. februar så vi også kan vende os lidt til hvordan stemningen er, vi har jo kun prøvet det én gang. Vi har dog træning med Karen som kommer i første række, men måske vi kan nå det efter.

2 kommentarer:

Paul sagde ...

Hej Camilla,
Så seriøst som du griber det an skal du nok gøre hurtige fremskridt. Og jeg så du også skal deltage i næste runde klikkertræneruddannelse, og som du kan se af min blog synes jeg den er ret kvalificeret :-)
Jeg regner med at komme som tilskuer 7.2 noget af dagen med Lille Bjørn, han skal også lige vænne sig til at der er masser af andre hunde.
Mange hilsner
Paul

Paul sagde ...

Hej Camilla

Du er blevet tagget:o)

This is what you should do:

Open a document or file folder,
Click on the fifth folder and then the fifth photo.
Post the photo and describe it.
Then tag 5 other bloggers.

Håber du vil lege med:o)

Mange hilsner
Paul, Megan og Lille Bjørn