Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

onsdag den 15. juli 2009

Et fødselsdagsmirakel?!

Eller egentlig et dagen-før-fødselsdags-mirakel... Miraklet viste sig første gang i går på min løbetur med Nova; hun reagerede på alt jeg sagde til hende. Jeg syntes godt nok, at hun hørte mere end hun plejer, men tænkte ikke videre over det. Løbeturen gik hjem til mine forældre, hvor vi skulle spise middag. Hele aftenen reagerede Nova på lyde (og virkede faktisk lettere stresset over lydpåvirkningerne), som vi umiddelbart ville skønne hun ikke kunne høre før... Det var ikke kun mig der registrerede det, men også mine forældre spurgte undrende om hun ikke kunne høre mere end hun plejede. Det skulle selvfølgelig testes, så adskillige lyde af forskellig art (og lydniveau) blev kreeret af alle omkring bordet, og sørme om den lille langørede ikke reagerede... Og så idag skete det der gør, at jeg nu tør skrive, at jeg tror at min ven kan høre igen; hun hørte dørtelefonen!! Jeg plejede ellers at hade hendes vanvittige energiniveau når der bliver ringet på, men idag blev energiniveau (og tilmed gøen) modtaget med kyshånd! Man tør jo ikke tro på sådanne mirakler, men jeg vælger at håbe på, at hørelsen ikke kun er tilbage midlertidigt:)

1 kommentar:

Paul sagde ...

Det var da en herlig fødselsdagsgave!!! Jeg krydser fingre for at det er vedvarende!!!