Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

mandag den 6. april 2009

Dagen derpå...

Så er vi vågnet op dagen derpå efter en fantastisk prof uofficiel prøve igår, og sikken en prøve. 5 ekvipager i LP1 og to ekvipager i (en lidt revideret) LP3.
Jeg har nu set videoen, og hold da op hvor har jeg bare et andet billede af hvordan det ser ud i forhold til hvordan det rent faktisk ser ud. Mit billede af præstationen var at det gik rigtig godt, men at Novas intensitet var meget lavere end den plejer at være. Hun plejer at hoppe og springe, og det var der ikke så meget af igår. Især i lineføringen følte jeg at hendes kontakt var dårlig og intensiteten manglede, men det er bestemt ikke det billede jeg får når jeg ser videoen! Jeg kan virkelig se hvor påvirket hun bliver af min "prøve-nervøsitet" og det skal jeg virkelig arbejde med. Derudover skal jeg lave øvelserne mere prøve agtige, dvs. at jeg enkelte gange skal rose hende og gåvæk og give godbidder så hun ikke bliver så forvirret af det under prøven.
Kommentarerne på prøven var følgende:

Tandvisning: 10 - Flot
Lineføring: 8,5- Få skæve pladser. Ekstra plads kommando. Ellers flot.
Stå: 10 - Nydeligt.
Spring: 10 - Flot
Stillingskift: 10 - Flot
Indkald: 10 - Flot
Næseprøve: 5 - Hund tyvstarter
Fællesdæk: 9,5 - 2 Dækkommandoer. Ellers flot.
Helhedsindtryk: 9 - Fører støtter hunden rigtig godt. Dejligt samarbejdende par.

I alt 165 point = 1. præmie.
De point rakte yderligere til at blive dagens bedste hund, men 2 springere i top. Sådan skal det være:)

Super dag, og stor cadeaux alle der gjorde det muligt!

Prøven...


Fællesdæk...

Præmieoverrækkelse...

1 kommentar:

Paul sagde ...

Hej Camilla og Nova,
Det var superflot det I lavede i går. Der er nogle detaljer der skal arbejdes med - men det er der jo altid.
Jeg glæder mig til at se jer til prøven på lørdag.
Mange hilsner
Paul