Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

søndag den 19. april 2009

Puha, der er fart over feltet for tiden!





Det er længe siden jeg har haft så meget om ørerne som jeg har haft de seneste uger! Så travlt at jeg ikke engang har fået opdateret bloggen, og skrevet om hvor stolt jeg er af min fantastiske hund. Sidste weekend var vi til prøve i Hårlev, hvor målet var at blive LP1 så vi kan komme igang med LP2 over sommeren. Og vi blev LP1, og endda med stil. Det blev til en 1. præmie 1. vinder, så kan man ikke forlange mere. Det var en svær prøve da det var indendørs i en stor sportshal, med MEGETspartsomt udlagt gulvtæppe. Trods de svære odds, og trods Nova var noget slatten/skidt tilpas, blev det alligevel til det flotte resultat. Pointene så således ud:
  • Tandvisning: (10) OK
  • Lineføring: (10) Pæn
  • Stå: (10) OK
  • Spring: (10) Acceptabelt
  • Stillingskift: (Ekstra sitkommando. Ekstra pladskommando. Ellers pænt.
  • Indkald: (10) Flot!
  • Næseprøve-søg: (7,5) Den korrekte genstand påvises men indbringes ikke.
  • Fællesdæk: (10) OK
  • Helhedsindtryk: (10) Dejligt samarbejde en fornøjelse at se på.

Opnået i alt: 172 p.

Så nu er træningen til LP2 for alvor skudt igang, vi skulle gerne nå et nogenlunde resultat inden generalprøven i slutningen af maj...

Derudover har det jo været påske med fantastisk vejr! Selvom der har været en masse arbejde med bachelor og eksamenslæsning, er der blevet tid til påskefrokost og en tur i sommerhus på "odden"... Dejligt!





Ingen kommentarer: