Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

tirsdag den 2. juni 2009

Solstik og flotte præstationer...

Igår gik turen i 40 graders varme (sådan føltes det i hvert fald) til Kvistgård. Her blev afholdt lydighedsprøver, og Anita Jakobsson og Paul Lysholdt var blandt de tilmeldte ekvipager... Vi var ikke selv meldt til, men mødte op som moralsk støtte. Vi startede med at se en super præstation af Anita og Django (dog på behørig afstand så Django ikke kunne lugte Nova), og det blevsørme til en fortjent 1.præmie! Her i et meget fint stillingskift...

Efter at have set LP2 og LP3 blev det endelig tid til LPE og Paul og Megans debut. Det var en meget mentalt klar mand der mødte op, med fokus på at det skulle være en sjov debut for begge parter... og det tror jeg lykkedes? Det blev til 135,5 point selvom de lagde ud med 3 nuller i træk, men det var en positiv og glad Paul der ufortrødent forsatte, og det blev da også belønnet - både i form af kommentar fra dommeren og nogle efterfølgende veludførte øvelser!

Selvom det kriblede lidt for selv at komme ind på banen, var det faktisk skønt bare at kunne slappe fuldstændig af og nyde de tilmeldte ekvipager. Det tror jeg vi må gøre noget oftere, det er ikke så lidt man kan lære af at se andre i ringen:) Nova måtte derfor i dagens anledning se spændt til fra "suiten", der bestod af et dejligt stort bur... Heldigvis så det ud som om at hun også gerne ville have været på banen, og det var kun med nød og næppe jeg fik "grebet" hende" da hun opdagede at apporterne blev lagt ud i eliten... det havde altså været pinligt!!
Efter 5 timer i bagende sol var det tid til en velfortjent dukkert i furesøen... det er bare det bedste hun ved:)

1 kommentar:

Paul sagde ...

Hej Camilla,

Tak for den flotte omtale af Megans og min debut i Eliteklassen! Jeg havde det rigtigt godt, men Megan synes vist det var for varmt til at det var rigtigt sjovt, men jeg synes vi kom fint igennem under disse varme forhold.

Jeg nyder også at komme til prøver, hvor jeg ikke selv skal op, man kan meget bedre nyde de andre ekvipager, når det kun er det, man behøver have fokus på :-)

Mange hilsner

Paul