Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

torsdag den 11. juni 2009

Svar på blodprøver

Så er der kommet svar på blodprøverne. Der er heldigvis mest gode nyheder, og nyre, lever, muskler, saltbalance mm. ser rigtig fint ud. Der er dog et lille men, et af hendes hvide blodlegme tal er markant for højt. Det er åbenbart det tal der viser om hunden enten har allergi eller parasitter. Da Nova ikke har andre symptomer på allergi, var dyrlægens bud at hun måske har orm. For at være på den sikre side henter vi en omgang ormekur imorgen, og så skulle der vidst ikke være andet galt med min lille hund:)

Så nu er alle bekymringer ude af verden, og jeg må vidst bare indse at jeg har fået mig en meget rolig (eller doven?) hund... Efter at have set Jan Fogs hund i "Liebhaverne" på TV2 igår, fristes jeg næsten til at tro, at jeg er blevet snydt og har købt en Basset i en Springer forklædning:)

3 kommentarer:

Paul sagde ...

Dejligt nyt!
En doven/rolig spaniel???
Hvis jeg husker det skal jeg tage noget Whiskas med på søndag, og vise hvordan Hanna fik fart i Megan :-))))

Anita sagde ...

Ja, det er godt nyt. Jeg deler da gerne lidt ud af Osseaus energi....

Camilla sagde ...

Det er heldigvis ikke så meget i træningssituationer hun er doven... Bare sådan generelt... Hun går under navnet "træk-vognen" herude i Valby, eller Bodil (elefanten fra Lille Per), fordi hun ALTID går og driver den af bagved mig når vi går tur! Havde egentlig troet at det var det omvendte der ville være tilfældet da vi købte hende, at der skulle ligges en masse energi og træning i ikke at trække i snoren:)