Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

fredag den 13. marts 2009

ØV, ØV, ØV og ØV...

Øv, hvor har det bare været en rigtig møg træning de sidste par dage. Jeg har selv været rigtig presset med eksamener og bachelor, Nova er kommet i løbetid, og træningen har bare ikke hængt sammen. Jeg ved ikke om det er fordi hun er kommet i løbetid, men den sidste lille uges tid har ALLE øvelser der indebærer at hun skal blive på afstand af mig, har bare ikke fungeret. Alt over 2m. bliver for meget og hun følger efter mig. Bare en simpel øvelse som stillingskift kan hun ikke klare hvis afstanden bliver for meget... Vi er lige kommet hjem fra en omgang træning, og aldrig har jeg været så frustreret!! Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal gribe det an med hensyn til "general-prøven" i morgen, hvis det går lige så dårligt, må jeg seriøst overveje om jeg droppe alle øvelser hvor hun skal blive på afstand:( Øv, hvor er jeg bare trist... det er gået så godt, og så lige pludselig så er alt glemt! Men så må man glæde sig over at lineføring/fri ved fod i det mindste fungerer rigtig godt.
Derudover har jeg ikke kunne træne næseprøve hvor næseprøven bliver lagt af en anden. Idag fik jeg lokket min kæreste med ud og ligge den, men Nova forsøger at gå i plads nårjeg vender mig, og begynder derfor at bakke rundt om mig, men det kunne jeg have sagt mig selv efter som jeg aldrig har trænet det moment. Godt der er over 1 måned til den rigtige prøve... Øv, hvor har det bare været en møg træning!!

1 kommentar:

Paul sagde ...

Hej Camillla!!!
Hallo hallo,
Hun er i løbetid, hun er 2½ år, der sker meget i hende!!.
Prøv at læse indledningen her:
http://www.bordertoborder.dk/docs/traening/frahvalptilhund.php
Vi ses i morgen til en gang supertræning!
Mange hilsner
Paul