Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

torsdag den 13. november 2008

Det skrider allerede fremad

Ah, det har været en skøn dag idag. Har haft fri fra både studie og arbejde, så bortset fra at der selvfølgelig skulle tygges igennem en del læsning, har jeg faktisk haft god tid til at træne med Nova. Det blev til halvanden times kombineret gå-tur og træning i morges, og endnu en halvtimes træning her til eftermiddag. Det har altså også resulteret i en del forbedringer af diverse grundfærdigheder. Vi er ved at få godt "flyd" på både sit og stå (og mærkeligt nok var det sværest at få ordentlig flyd på sit - under gang i hvert fald). Udover sit og stå har vi også arbejdet på bagpartskontrol, hvor vi prøvede "forpoter-på-skammel" øvelsen. Det var super godt! Der gik ikke mange sekunder før hun fangede at det var bagbenene der skulle flyttes, og overgangen derfra og til at det gælder om at flytte bagdelen efter "mors" venstre ben, gik også forbavsende hurtigt. Så her til eftermiddag fik jeg allerede flyttet skamlen, og hun administrede stadig at få svinget bagdelen ind på plads når jeg flyttede mig. Dejligt!!
Vi kæmper dog stadig med "hold". Jeg behøver slet ikke at arbejde med en slip kommando, for hun spytter konsekvent det hun får i munden ud på mine fødder. Det er ikke fordi hun ikke vil holde på genstanden, og under gang er det også fint. Det er lige så snart jeg stopper op og kigger på hende, så spytter hun stolt genstanden ud på mine fødder. Så "hold" arbejder vi stadig på for anden uge i træk, og vi er stadig ikke kommet ud over de 2 sek... Det er super frustrerende, men kommer jo nok en dag?!

Ingen kommentarer: