Min blog er flyttet!

du vil automatisk blive sendt videre til den nye. Hvis ikke, klik her
http://klikkerklog.dk/blog/
Husk at opdatere dine bookmarks.

torsdag den 27. november 2008

Utraditionel Julebag

Nova har været syg de sidste par dag, hvilket vil sige, at hun har haft dårlig mave og været meget dvask. Det betyder også, at vi ikke har fået trænet andet end lidt hyggetræning i ny og næ. Idag tog vi til Virum, i håbet om at jeg måske kunne få koncentreret mig lidt om at læse, hvilket jo er meget smart når eksamen ligger lige om hjørnet. Ud over lidt læsning, og en lang tur med hundene, fik jeg altså også lige taget mig tid til lidt utraditionel julebag. Jeg fik den lidt nørdede idé at bage hundekiks. Det blev efter en opskrift, der er i dette nummer af DAF Københavns klubblad "Vippen", og hundene synes de var fantastiske. Så selv min lille svage og syge hund kunne lige klemme et par kiks ned. Her er opskriften, og en lille advarsel; huset lugter lidt af fisk under produktionen af disse lækre kiks!!
250g mel, 20g sukker, ½tsk salt, 3/4 kop vand, 2/3 kop olie, 1 ds. tun i olie. Alle herlighederne blandes sammen, rulles ud og skæres ud i ønskede stykker. Kiksene bages i 15-25 min. ved 175 grader. Så er der serveret!

Ingen kommentarer: